استاندار آذربایجان غربی: تصویب ۹۱ مصوبه برای شتاب بخشیدن به روند توسعه شهرستان ماکو

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۷:۳۱:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۸۸۱۷
استاندار آذربایجان غربی: تصویب ۹۱ مصوبه برای شتاب بخشیدن به روند توسعه شهرستان ماکو
استاندار آذربایجان غربی گفت: جبران عقب ماندگی‌های شهرستان ماکو در حوزه های مختلف، هدف اصلی مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در پایان سفر مسئولان اجرایی استان به این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ، در جلسه ۶ ساعته شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی که با محوریت شهرستان ماکو برگزار شد، افزود: این مصوبات نقشه راه برنامه میان مدت پیشرفت این شهرستان می باشد که مبنای اقدام و برنامه ریزی مدیران خواهد بود.

وی با اعلام اینکه اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ها، تحقق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان است، خاطرنشان کرد: تصمیمات این شورا در چند مرحله کار کارشناسی و میدانی اتخاذ شده و خروجی جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان ماکو، ۹۱ مصوبه شامل ۷۶ مصوبه عمرانی و ۱۵ مصوبه اقتصادی است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه در این مصوبات، تکالیف شهرستان، دستگاه‌های استانی و نهادهای ملی مشخص شده، افزود: این مصوبات، برنامه مشارکتی است که در کنار توان دولتی و جدیت مدیران، تلاش خواهد شد با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، در مسیر رفع محرومیت نقاط مختلف استان گام برداریم.

معتمدیان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای توسعه این منطقه، یادآور شد: این سازمان، ظرفیت بسیار خوبی در شمال استان است که باید بیش از پیش از آن استفاده کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه استان در برخی حوزه ها، عقب افتادگی هایی نسبت به میانگین کشوری دارد، گفت: اقدامات جدی در حوزه فضای آموزشی، راه‌های روستایی، بهداشت و درمان و طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری برای توسعه استان ضروری است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز