معاون وزیر کشور: تحول اقتصاد مرزی در دستور کار دولت قرار دارد

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۴۰۹۶
معاون وزیر کشور: تحول اقتصاد مرزی در دستور کار دولت قرار دارد
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه در خصوص تردد زوار از پایانه تمرچین پیرانشهر برای اربعین حسینی با دولت و اقلیم کردستان عراق به توافق رسیده ایم گفت: تمهیدات لازم از سوی استاندار آذربایجان غربی و طرف عراقی در حال اجراست که با نهایی شدن موضوع شاهد عبور سهل، قانونمند و پرتردد زوار از این مسیر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سید مجید میراحمدی در حاشیه بازدید از مرزهای تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت با بیان اینکه آب و هوای مناسب این مسیر، مزیت خوبی در مقایسه با دیگر مرزها برای تردد زائرین اربعین حسینی است، افزود: با تحقق این امر شاهد توسعه اقتصادی منطقه نیز خواهیم بود.

وی ساماندهی امور مرزی و مرزنشینان را از اهداف اساسی دولت برشمرد و افزود: بازدید از ظرفیت های مرزی برای دستیابی به تحول اقتصاد مرزی به عنوان یک هدف ویژه دولت، بازدید از نوار مرزی آذربایجان غربی با عراق صورت گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور کنترل و مدیریت مرزی، مبارزه با قاچاق بویژه قاچاق سلاح و مواد مخدر و نیز ضرورت تسهیل در افزایش مبادلات تجاری و مسافری را از دیگر مباحث مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رییس جمهور و اهتمام مدیران استانی برای بهره مندی از ظرفیت مرز و نیز امنیت پایدار موجود در منطقه، امیدواریم شاهد تحولات اقتصادی خوبی در مرزها باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز