شهرستان خوی ۳ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۷:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۵۵۹۵
شهرستان خوی ۳ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند
سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری خوی : محبان اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان، سه موکب در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین (ع) برپا می‌کنند تا از زائران پذیرایی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، خویی در جلسه برنامه ریزی برای استقبال از زائران حسینی در خوی گفت: از این تعداد، ۲ موکب در کربلا برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین برای استقبال از زائران اربعین کشور‌های همسایه، موکب حسینی در سه‌راهی ایواوغلی خوی به مدت سه روز برپا می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری خوی ادامه داد: زائران شرکت کننده در پیاده روی اربعین حسینی باید حداقل ۲ دُز واکسن را تزریق کرده باشند.

امام جمعه خوی هم در این جلسه گفت: طبق روایات، خدمت به حضرت امام حسین (ع)، عزاداران و زائران آن حضرت، سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی اظهار کرد: پیاده روی اربعین، ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع)، آرمان‌های والای شهدای کربلا و نهضت عاشوراست و باید روز به روز این ارادت را بیش از پیش نشان دهیم.

وی افزود: برنامه ریزی برای حضور پرشور عاشقان امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی ضروری است و باید بیشترین امکانات ممکن در این خصوص مورد استفاده قرار گیرد.

اربعین امسال مصادف با اواخر شهریورماه بوده و پیش بینی می‌شود میلیون‌ها نفر در پیاده روی مربوط به این ایام از ایران اسلامی شرکت کنند.

خوی از شهر‌های شمالی آذربایجان غربی بوده و در مسیر حرکت زائران شرق ترکیه و جمهوری آذربایجان به سمت عراق و کربلا قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز