ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال رسید

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۸۵۵۶
ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال رسید
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۵۷ میلیون و ۸۳۱ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت بیش از ۲۹۵ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال بود.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۲۳ هزار و ۷۵۷ واحد کاهش به یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۹۹ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۳۸۶ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۸ هزار و ۷۳۲ واحد رسیده بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۳۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توسعه سهند» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۱ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی از سهم ۳۳ درصدی خرید طی هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: در این مدت، شرکت ایرانخودرو با ۹ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما