برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ باحضور ۶ هزار جهادگر آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۳
برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ باحضور ۶ هزار جهادگر آذربایجان غربی
مسوول سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با هدف خدمت رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، آموزشی، مدیریت بحران، کاهش مشکلات حاشیه نشینان در استان با حضور ۶ هزار جهادگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سرهنگ پاسدار علی حیرانی افزود: کار اصلی در این رزمایش بر عهده اعضای گروه‌های جهادی با اولویت قرارگاه عملیات جهادی است.

وی اظهار کرد: در این رزمایش بزرگ یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج حضور دارند که ۱۵ درصد این افراد دانشجویان بسیجی هستند.  

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه رزمایش فاطمی یک در تابستان امسال در آذربایجان غربی برگزار شد، ادامه داد: استقبال از این رزمایش بسیار مطلوب بود و به علت اقبال عمومی رزمایش دوم نیز برگزار شده است.

سرهنگ حیرانی اضافه کرد: رزمایش تابستان در زمینه آموزشی و خدمات دامپزشکی بود ولی این رزمایش گسترده تر بوده و خدمات پزشکی، قضایی، مشاوره‌های خانواده با محوریت کاهش طلاق، ترویج و کشاورزی، ساخت خانه محروم، حمام و سرویس بهداشتی برای افراد نیازمند، مشاوره در زمینه ترک اعتیاد و آبرسانی به روستاهای محروم و خانواده‌های نیازمند را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار آذربایجان غربی مسوول قرارگاه جهادی استان است، یادآور شد: دستورات لازم جهت همکاری توسط مسوول قرارگاه استانی به شهرداران، فرمانداران و دهیاری‌ها ابلاغ شده است.

سرهنگ حیرانی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ۱۹ نقطه محروم شهرستانی و ۴۵ نقطه محلات محروم و نیازمند استان آذربایجان غربی از ۲۶ آبان ماه امسال به مدت ۱۰ روز در سراسر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز