برگزاری ۳۷۸۰ برنامه با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۵
برگزاری ۳۷۸۰ برنامه با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج در آذربایجان‌غربی
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی از برگزاری ۳۷۸۰ برنامه با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سردار حبیب شهسواری در نشست خبری هفته بسیج و جلسه هم‌افزایی ، تعامل رسانه‌ای برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به اتفاقات اخیر اغتشاشات اظهارداشت: در اغتشاشات اخیر، روایت دست اول اتفاقات را به دست مردم نمی‌رسانیم که این مهم یک غفلت در جامعه است که بایستی واقعیت خبر در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مردم برساند تا خبرهای کذب توسط معاندین نشر پیدا نکند .

وی گفت :دنبال این هستیم واقعیت صحنه را بدون اینکه در واقع کوچک یا بزرگ کنیم آنچه که واقعیت است با مسئولین، مردم، اقشار و بسیجیان است در میان بگذاریم که ارزیابی دقیقی از صحنه داشته باشیم و مرعوب جنگ روانی دروغین دشمن نشویم.

وی ادامه داد: بهار کار بسیج هفته بسیج هست و آغوش این نهاد مردمی به وسعت ایران است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد:  طی هفته بسیج  ٩١ عنوان برنامه بالغ بر ٣٧٨٠ برنامه با شعار " بسیج خدمتگذار ملت ایران" در سطح اقشار و ١٩ شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار خواهدشد .

وی تاکید کرد :برگزاری میز خدمت، مسابقات ورزشی، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است .

شهسواری خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده‌های شهداغباروروبی مزار شهداء، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح طرح های عمرانی و بسیج سازندگی،  سوله های صالحین ورزشی، راه اندازی حوزه های مقاومت، افتتاح کلینیک های مشاور خانواده در شهرهای مختلف،  اجرای رزمایش مؤمنانه، ویزیت رایگان و غیره از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

فرمانده سپاه شهدا  آذربایجان‌غربی یادآور شد: بسیج اولین گروهی هست که در اتفاقات رخ داده مانند زلزله خوی در محل حادثه حاضر شده و اقدامات جهادی انجام می‌دهند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز