بتن ریزی فنداسیون ۲۲۴ واحد زلزله زده در خوی

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۰۷۵۴
بتن ریزی فنداسیون ۲۲۴ واحد زلزله زده در خوی
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تلاش قابل توجه صورت گرفته طی هفته‌های اخیر برای تسریع در آواربرداری و ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده از زمین لرزه خوی گفت: در حال حاضر، بتن ریزی فنداسیون ۲۲۴ واحد مسکونی در این منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ،جعفر برزگر افزود: همچنین سازه فلزی ۹۰ واحد مسکونی نصب شده و عملیات اجرایی این واحدها به سرعت در حال انجام است و با توجه به اقدامات سریع انجام شده، احداث سقف هشت واحد هم شروع شده است.

وی با اشاره به تامین مصالح و نظارت کامل بر روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: کار بازسازی به خوبی در حال انجام بوده و منابع خوبی هم در این خصوص از سوی دولت سیزدهم پیش بینی شده که به سرعت در حال تزریق به پروژه‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: منابعی که برای کمک بلاعوض برای تعمیر واحدهای آسیب دیده پیش بینی شده بود، با توجه به مصوبه هیات دولت تامین شده و طبق نظر ناظران پرداخت می‌شود.

برزگر یادآور شد: با توجه به دستورالعملی که تهیه شده، پرداختی بلاعوض بیش از ۴۰۰ واحد تعمیری روستایی به حسابشان واریز شده است.

وی اضافه کرد: در ارزیابی اولیه ۱۶ روستا در شعاع ۵ کیلومتری کانون زلزله قرار گرفته بود، اما در ارزیابی کلی صورت گرفته، عملیات تعمیر واحدها در ۶۳ روستا در حال انجام است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز