استاندار آذربایجان غربی: زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان فراهم است

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۶۷۰۸
استاندار آذربایجان غربی: زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان فراهم است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه ویژه به این استان در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی گفت: زمینه توسعه این بخش فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در دیدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل ارتباطات زیرساخت کشور افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری وزارت ارتباطات و حوزه‌های مرتبط در استان، ظرفیت‌های این حوزه به خوبی شکوفا شود.

وی اضافه کرد: ارتباطات، پیشران توسعه سایر بخش‌ها در دنیای امروز است و باید با همه توان در راستای شکوفایی این بخش تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما آمادگی داریم تا در راستای بهبود روزافزون حوزه ارتباطات در استان همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز با اشاره به اینکه این وزارتخانه برنامه ریزی های گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط مختلف کشور دارد، گفت: در صدد هستیم در آذربایجان غربی هم این زیرساخت‌ها را گسترش دهیم.

امیرمحمدزاده لاجوردی افزود: در راستای توسعه این زیرساخت‌ها، روی همکاری‌های استانی نیز برنامه ریزی ویژه‌ای داریم که امیدواریم در این خصوص همکاری خوبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از جمله برنامه‌های راهبردی وزارت ارتباطات در دوره جدید محسوب می‌شود، اما این پروژه بزرگ نیازمند همکاری دستگاه‌ها و اجزای مختلفی است.

محمدزاده ادامه داد: در همین راستا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یکی از دستگاه‌های دارای مسوولیت در این پروژه، مسوولیت‌های متنوعی از ایجاد زیرساخت و فراهم‌سازی بسترهای انتقال داده گرفته تا راه‌اندازی سرویس‌های متعدد را در دستور کار دارد.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز