نقده مقصد بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۳۴۱۲
نقده مقصد بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی
مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار گفت: استاندار آذربایجان غربی دربیست و یکمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نقده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی،علی رزازی با تشریح برنامه های استاندار آذربایجان‌غربی در سفر به شهرستان نقده اظهار داشت: محمدصادق معتمدیان در ییست و یکمین سفر شهرستانی ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا با مردم بخش ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان نقده بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و با مردم گفتگو می کند. 

وی گفت: در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند، ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان در حوزه های مختلف مورد بررسی و در زمینه رفع مشکلات مردم و راهکارهای شتاب بخشیدن به توسعه این شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار ادامه داد: معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه هایی چون بازدید از زیرساخت های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

رزازى ادامه داد: استاندار آذربایجان‌غربی در این سفر در دیدار با نمایندگان اقشار محتلف شهرستان نقده، راهکارهای حل مشکلات و همچنین زمینه های توسعه این شهرستان را بررسی می کند.

مشاور استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری میز خدمت اظهار داشت: معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان با حضور در محل تالار فرهنگیان پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

على رزازى با اشاره به اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این سفر آماده دریافت مسائل و مشکلات مردم است افزود: برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت توسعه شهرستان نقده در پایان این سفر به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، پایان بخش این سفر خواهد بود.

 

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز