چهل اردوگاه در مناطق زلزله زده خوی راه اندازی شده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۱۰۱۰
استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده فیرورق گفت: هیات دولت یکشنبه آینده میزبان طرح، برنامه و مصوبات جهت بهبود وضعیت زلزله‌زدگان منطقه خوی و فیرورق است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان سه‌شنبه شب پس از اتمام بازدید از مناطق زلزله زده خوی و فیرورق در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تماس تلفنی رییس جمهور، اطلاعات لازم به ایشان از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده داده شد و مقرر گردید برنامه‌ و طرح سازمان‌دهی تکمیلی در جلسه هیات دولت برای تصمیم گیری مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر صبوری مردم درخصوص خدمات رسانی پس از زلزله افزود: در روزهای آتی خدمات دولت در این منطقه بیشتر نیز می‌شود؛ بنابراین با همکاری مردم علاوه بر امدادرسانی و خدمات رسانی، ظرفیت این منطقه را درخصوص شاخص‌های مقاوم سازی ارتقا می‌دهیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به برپایی ۴۰ اردوگاه در مناطق زلزله زده نیز اشاره کرده و ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت برای ۷۰ هزار نفر از هموطنان زلزله‌زده مهیا شده و از طریق جمعیت هلال احمر نیز ۱۵ هزار تخته چادر توزیع شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به نگرانی مردم درخصوص شایعه زلزله بزرگ‌تر، یادآور شد: مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند و معلوم نیست این خبر کذب از طریق چه کسی در فضای مجازی شایعه پراکنی شده است.

وی در پایان تاکید کرد: هنوز تکنولوژی دنیا، پاسخگوی پیش بینی زمین لرزه نیست و هیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش بینی کند.

انتهای پیام

 
خبرنگار : علی غیور
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز