۲۵۴ واحد زلزله‌زده خوی مصالح ساختمانی رایگان دریافت کردند

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۴۰۴۱۴
۲۵۴ واحد زلزله‌زده خوی مصالح ساختمانی رایگان دریافت کردند
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد در اختیار ۲۵۴ واحد مسکونی زلزله زده روستایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اتمام آواربرداری ۵۰۰ واحد تخریب شده در زلزله اخیر خوی گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بُتن ریزی از محل اعتبارات داخلی این نهاد تامین و در اختیار ۲۵۴ واحد مسکونی روستایی قرار گرفته است.

جعفر برزگر افزود: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی در ۹ محور با استقرار ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان با سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر آن، دستور کار بیش از پنج هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری در منطقه نیز ابلاغ شده است، اظهار کرد: طبق آخرین برآوردها، ۲ هزار و ۱۲۰ واحد در زلزله هشتم بهمن شهرستان خوی تخریب و ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد نیز باید تعمیر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: لیست واحد‌های احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع مربوطه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده تا در کوتاهترین زمان ممکن این فرآیند در محل روستا‌ها و شهر‌های مورد تقاضا انجام گیرد.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز