آغاز نصب اسکلت های فلزی در مناطق زلزله زده خوی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۴۰۳۵
آغاز نصب اسکلت های فلزی در مناطق زلزله زده خوی
با بتن ریزی ۱۰ واحد آرماتوربندی شده در روستای وار از مناطق زلزله زده شهرستان خوی از امروز نصب اسکلت های فلزی در واحدهای احداثی بتن ریزی شده آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، عملیات آواربرداری واحدهای احداثی نیز در ۱۶ محور با استقرار ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان ،کردستان و قزوین و سایر دستگاه های خدمات رسان استان با سرعت ادامه داردوتاکنون از مجموع ۲۱۲۰ واحد احداثی ، آواربرداری ۱۰۳۱ واحد مسکونی در روستاها به اتمام رسیده است.

ابلاغ دستورکارهای واحدهای تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به سرعت ادامه دارد و این دستورکارها تاکنون به ۱۵ هزار  واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت گیرد.

مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد  مسکن تامین و به واحدهای مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز