تشکیل بیش از هفت هزار پرونده تخلف حوزه آرد و نان در آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۴۵۰۵۵
تشکیل بیش از هفت هزار پرونده تخلف حوزه آرد و نان در آذربایجان غربی
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت:در سال جاری ۷۳۴۱ فقره پرونده تخلفاتی مربوط به حوزه آرد ونان به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع و به تمامی این پرونده ها رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: از این تعداد پرونده ، تعداد ۶۵۶۶ فقره مربوط به تخلفات گران فروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۷۷۵فقره مربوط به حوزه آرد شامل تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد است.

نجف زاده خاطر نشان کرد: متخلفان در حوزه نان به پرداخت ۱۸۰میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در حوزه آرد نیز به پرداخت ۸۴میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از صدور مجازات های غیر نقدی از قبیل تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف،نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحدهای متخلف خبر داد و اظهار کرد: سهمیه قطع شده جهت پخت نان تحویل به مردم در اختیار نزدیکترین واحد نانوایی فاقد تخلف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به حوزه آرد و نان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و یا  از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن و تجارت استان اعلام کنند.

 انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز