مهار چهار مورد آتش سوزی در ارومیه

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۸۹۹۹
مهار چهار مورد آتش سوزی در ارومیه
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تاکنون چهار مورد آتش سوزی بر اثر انفجار مواد محترقه با دخالت آتش نشانان ارومیه مهار و خاموش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حسین سرباز رشید با تاکید بر لزوم توجه مردم به توصیه‌های ایمنی پس از روشن کردن آتش اظهار کرد: پس روشن کردن آتش و تمام شدن آیین چهارشنبه سوری شهروندان از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کرده و بعد محل را ترک کنند.

وی با اشاره به اتفاقات آتش سوزی در چهارشنبه سوری تا لحظه انتشار خبر افزود: چهار مورد حادثه آتش سوزی در اثر انفجار مواد محترقه در شهر ارومیه با دخالت آتش نشانان ارومیه خاموش شد.

وی اضافه کرد: یکی از حادثه‌ها در محله هفت آسیاب بود که بر اثر آن یک نفر مصدوم شد و شیشه‌های سه خانه همجوار نیز شکسته شد.

سرباز رشید، حادثه دوم را بدون آسیب جانی عنوان کرد و گفت: این اتفاق بر اثر انداختن مواد محترقه انفجاری بر دپو ضایعات واقع در پشت بام یکی از مغازه‌های ضایعاتی روی داد و با تماس مردم محل با آتش نشانی، با دخالت ماموران ما حریق خاموش شد.

وی تاکید کرد: دو اتفاق دیگر در رده اتفاقات کم خطر بودند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان برخی توصیه‌های ایمنی افزود: مردم با لباس بلند از روی آتش نپرند، پس از خاموش کردن آتش محل را ترک کنند و با مواد مشتعل زایی چون بنزین و الکل نزدیک آتش نشوند.

وی ادامه داد: تامین ایمنی، آسایش و سلامتی عمومی در جامعه بدون مشارکت همگانی فراهم نمی‌شود البته تمام نیروهای عملیاتی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در راستای مقابله با خطرات چهارشنبه آخر سال در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز