استاندار آذربایجان غربی: مدیران استان به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۳۹۸۷
استاندار آذربایجان غربی: مدیران استان به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند
استاندار آذربایجان غربی گفت: میزان اعتبار عمرانی مصوب سفر رییس جمهور به استان ۱۹ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان بود که از این میزان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمد صادق معتمدیان در جلسه بررسی برنامه های دستگاه های حوزه عمرانی استان در راستای تحقق شعار سال و بررسی وضعیت طرح های سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی افزود: در این سفر، ۱۷۶ مصوبه عمرانی به تصویب رسید که ۲۷ مصوبه انجام‌شده و ۱۲۹ مورد از آنها را در حال اجرا داریم.

وی اظهار کرد: سامانه انتقال آب از سدu کانی سیب، بیمارستان راثی شاهین دژ، گازرسانی به ۶۲ روستا، احداث ۲۵۰ کلاس درس و اجرای ۹۰ طرح هادی از جمله طرح هایی است که اجرایی شده است.

وی همچنین از تخصیص ۷۷ درصدی اعتبار عمرانی سال ۱۴۰۱ آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: از سه هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب در سال گذشته، ۲ هزار و ۶۰۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اتمام طرح های نیمه تمام با استفاده از ظرفیت های اعتباری مختلف از جمله مهمترین برنامه های ما در سال جدید است که با تلاش همه دستگاه ها در این حوزه می توان موفقیت های زیادی کسب کرد.

معتمدیان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی گفت: در سال جاری اتمام این طرح‌ها اولویت و جهت گیری‌ اساسی مدیران اجرایی این استان است.

وی اضافه کرد: اولویت امسال ما هم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های جدید ملی است تا برای سال‌های آینده ریل گذاری لازم صورت گیرد.

معتمدیان ادامه داد: هنر دستگاه‌های اجرایی این است که برای استفاده از اعتبارات ملی از مدیران فرادستی و وزارتخانه‌ها، برنامه داشته باشند تا بتوانیم به سرعت طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انجام سفرهای شهرستانی در راستای حل مشکلات مناطق مختلف استان افزود: در این سفرها طرح‌های عمرانی برای توسعه هر شهرستان در نظر گرفته شد که برکات زیادی نیز همراه داشته است.

معتمدیان با بیان اینکه باید به سمت تکمیل طرح‌های مهمی نظیر راه آهن مراغه - ارومیه و آزادراه ارومیه - تبریز حرکت کنیم، گفت: با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها می‌توان در ارتقای شاخص‌های بخش تولید و بهبود معیشت مردم بسیار اثرگذار بود.

وی بر توجه ویژه به رفع عقب ماندگی‌ها تاکید کرد و یادآور شد: برای این حوزه به کار ویژه‌ای نیاز داریم تا بتوانیم به سرعت در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز