در بازدید از اماکن اقامتی ارومیه

فرماندار ارومیه: آمار ورود گردشگران به ارومیه ۱۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۴/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۰۶۸
فرماندار ارومیه گفت: خوشبختانه آمار گردشگران ارومیه نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰درصدی داشته است

1111

فرماندار ارومیه گفت: خوشبختانه آمار گردشگران ارومیه نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰درصدی داشته است. عباس حسنخانی در بازدید از اماکن اقامتی ارومیه اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر در ارومیه، پیش از نوروز امسال تشکیل شده و تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد اعم از اداره کل راه و ترابری، میراث فرهنگی، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس و پلیس راه در آن شرکت کرده و هماهنگی لازم بین آن‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم شد.
فرماندار ارومیه افزود: خوشبختانه تدابیر اتخاذ شده توسط دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان نتیجه داد تا با پذیرش مسافران در محل‌های مختلف اقامتی شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس و کمپ‌ها شاهد افزایش 10 درصدی ورود مسافران نوروزی به ارومیه باشیم چون ظرفیت محل‌های اقامتی ارومیه پاسخگوی تعداد مهمانان است.
حسنخانی تصریح کرد: معمولا پس از 5 فروردین، بر تعداد گردشگران آذربایجان‌غربی و به تبع آن ارومیه افزوده شده و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد افزایش 10 تا 15 درصدی گردشگران ورودی به این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی باشیم.
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه خوشبختانه مشکلی از لحاظ پذیرش مهمانان و مسافران نوروزی در ارومیه وجود ندارد گفت: تاکنون 30 هزار نفر در محل‌های اقامتی این شهرستان مستقر شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز