شهرداری ارومیه نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۹:۲۵
کد خبر: ۲۸۹۲۸۶
شهرداری ارومیه نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
با اعلام 36 تیم حاضر در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال لیگ کشور ، شهرداری ارومیه تنها نماینده آذربایجان غربی لقب گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با پایان مرحله پلی آف لیگ دسته اول-دوم و مشخص شدن تیم های صعود کننده ، فصل آینده با سقوط 7 تیم از دسته اول به دسته دوم و صعود 4 تیم از دسته 3 به دسته 2 با حضور 36 تیم برگزار میشود.

در این میان شهرداری ارومیه که فصل قبل با کسب نتایج نسبتا قابل قبول پس از کسب صدرنشینی در گروه 3 مرحله نخست و رسیدن به پلی آف سرانجام با کسب رتبه پنجم در بین شش تیم گروه 1 پلی آف به کار خود خاتمه داده بود بعنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی در فصل 5-94 حاضر خواهد بود.

شهرداری ارومیه فصل آینده باید با تیم های قدرتمندی چون استقلال اهواز ، سپیدرود رشت ، ابومسلم مشهد ، ماشین سازی تبریز ، راهیان کرمانشاه که سابقه حضور در سطح اول فوتبال ایران را داشته اند برای رسیدن به دسته اول رقابت کند.

مجموعه ورزشی فرهنگی شهرداری ارومیه که با حضور درخشان در رشته های مختلف ، والیبال ، فوتبال ، والیبال ساحلی ، والیبال بانوان توانست فصلی خوب را بگذراند از نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال ، قهرمانی لیگ والیبال ساحلی ، حفظ سهمیه لیگ برتری والیبال بانوان ، حفظ سهمیه دسته 2 لیگ فوتبال امسال قصد دارد پا را فراتر گذاشته و یکی از تیم های صعود کننده به دسته اول باشد.

آخرین حضور تیمی از استان آذربایجان غربی در سطح اول فوتبال به اوایل دهه 70 با حضور تیم پاکدیس ارومیه بر می گردد که توانسته بود یک نتیجه مساوی از استقلال تهران نیز بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز