با حضور استاندار آذربایجان غربی:

نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۴:۰۷
کد خبر: ۲۸۹۷۸۴
نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد
نخستین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهندس سعادت در این جلسه که پیش از ظهر امروز در سالن حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر بررسی علل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاهترین زمان ، گفت: ضروری است در این خصوص آیین نامه زمانبندی برای تشکیل و بررسی جلسات تنظیم و هر هفته دو جلسه برای بررسی مشکلات 20 واحد تولیدی برگزار گردد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر 400 واحد تولیدی در بخش صنعت و 250 واحد تولیدی در بخش کشاورزی در مرحله اول برای بررسی و رفع موانع تولید انتخاب و بررسی می شوند، افزود: با خروج از رکود این واحدها و برگشت دوباره به چرخه تولید برای بیش از 10 هزار و 400 نفر زمینه اشتغال ایجاد می شود.

وی ادامه داد: سازمانها و دستگاههای اجرایی دیگر نیز واحدهای تولیدی دارای مشکل زیر مجموعه خود را شناسایی و به دبیرخانه این کارگروه واقع در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت معرفی نمایند.

سعادت با بیان اینکه واحدهایی که نقش اساسی دارند و با خروج از رکود آنها برای تعداد زیادی از افراد زمینه اشتغال فراهم می شود، در اولویت هستند، افزود: نبود وثیقه، تسهیلات بانکی، پرداخت های مالیاتی، بیمه و مطالبات شرکت های خدمات رسان از جمله مشکلات این واحدها می باشد که باید مشکلات هر کدام بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی حل شود بلکه دستگاههای اجرایی و بانکها نیز به وظایف خود عمل نمایند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز