سعید معروف و میلاد عبادی پور از برد شیرین برابر لهستان گفتند

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲:۰۰
کد خبر: ۲۹۵۲۸۲
سعید معروف و میلاد عبادی پور از برد شیرین برابر لهستان گفتند
سعید معروف و میلاد عبادی پور دو بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال پس از درخشش و کسب برد شیرین برابر لهستان به اظهار نظر پرداختند.

معروف:داور می‌خواست به سودلهستان قضاوت‌کند

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: داور دوم قصد داشت در ست پنجم به نفع لهستان قضاوت کند اما اعتراض به موقع ما کارساز شد.

سعید معروف در نشست مطبوعاتی بعد از پیروزی شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در لیگ جهانی گفت: به کاپیتان لهستان که ما را اذیت کرد و جور همه را کشید تبریک می‌گویم. کمی از باخت ترس داشتیم. این مسئله باعث شد کارایی لازم را نداشته باشیم.

وی افزود: تماشاگران کمک کردند و در جایی که همه فکر می‌کردند بازی تمام شده به مسابقه برگشتیم. روز یکشنبه بازی سخت تر خواهد بود.

کاپیتان ایران در مورد عصبانیتش در ست پنجم گفت: در لحظات حساس اشتباهاتی پیش می‌آید. تیم حریف در لحظه‌ای در خواست ویدئو چک کرد که منطقی نبود. داور دوم می‌خواست به سود لهستان قضاوت کند. فکر می‌کنم داور اشتباه عمد نداشت و اعتراض ما به موقع بود.

عبادی‌پور: کمتر اشتباه کردیم و بردیم

بازیکن تیم ملی والیبال اعتقاد دارد که ایران مقابل لهستان کمتر اشتباه کرد که همین موضوع باعث برد کشورمان در این دیدار شده است.

میلاد عبادی‌پور پس از پایان دیدار دو تیم والیبال ایران و لهستان، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. آنها به مانند تیم ما به برد در این دیدار نیاز داشتند. لهستان پس از بازی آینده‌ای که با ما دارد باید به مصاف آمریکا در خاک این کشور برود که قطعا در آنجا رقابتی سخت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل لهستان کمتر اشتباه کردیم و برنده شدیم. در این بازی سعی کردیم کمتر اشتباه کنیم. در ست چهارم این کار را انجام دادیم و با اختلاف حریف را شکست دادیم. در ست پنجم هم با حمایت تماشاگران و جوی که آنها درست کردند، حریف را شکست دادیم.

بازیکن تیم ملی والیبال یادآور شد: با توجه به تغییر قوانین باید در بازی بعدی هم پیروز شویم تا بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنیم.

نظر شما
نظرات
ملیحه
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
من به این کاملا اعتقاد دارم از صمیم قلبم که وقتی میلاد ثابت بازی میکنه ما بی شک اون بازی رو میبریم...
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز