وزنه بردار نوجوان ارومیه ای به عنوان استعداد ویژه مسابقات کشوری انتخاب شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۰۶۸۱۵
وزنه بردار نوجوان ارومیه ای به عنوان استعداد ویژه مسابقات کشوری انتخاب شد
رقابت 140 وزنه بردار رده های سنی 13 و 14 سال مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی مازندران در قزوین پایان یافت.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور که با وقفه ای چند ساله این بار و در این دوره با شکل و شمایل جدید و در دو رده ی سنی 13 و 14 سال از سوی فدراسیون وزنه برداری با حضور 25 تیم از سراسر کشور به میزبانی قزوین برگزار گردید.
تیم منتخب آذربایجان غربی متشکل از 8 ورزشکار به سرپرستی و مربیگری بابک مرادزاده در 5 وزن راهی این دوره از مسابقات شد که در دسته 50 کیلوگرم امید مردی و فرهنگ افشین به ترتیب از میاندوآب و مهاباد – 62 کیلو رضا محمد اقدم  از شوط – در دسته ی 69 محمد ارسلانی و یحیی نژاد هر دو از ارومیه – در 77 علیرضا عبدالعلیزاده از شوط و امید رجالی  از ارومیه – در دسته 94 امین فهیم از خوی توانستند با کسب 339 امتیاز در بین 25 تیم حاضر در مسابقات در جایگاه نهم کشور قرار گیرند.
تیم های مازندران با امتیاز 617- خوزستان با 533- گیلان با 488 -  فارس با 485 -  اصفهان با 461 امتیاز– کرمانشاه – تبریز و لرستان به ترتیب رتبه های اول تا هشتم این دوره مسابقات را از آن خود کردند.
در این مسابقات محمد ارسلانی  نوجوان شایسته ارومیه ای استان علارقم کسب عنوان نائب قهرمانی دسته ی 69 کیلو گرم از سوی دکتر برخواه، سرمربی تیم ملی نوجوانان به عنوان استعداد ویژه وزنه برداری، انتخاب و در ادامه از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون به اردوی تیم ملی که 10 شهریور ماه برگزارخواهد شد؛ دعوت گردید.
 ارسلانی در یک ضرب با بدشانسی محض نقره گرفت و دردو ضرب صاحب نشان طلا شدو در مجموع نیز نشان نقره را از آن خود کرد.
 
وزنه برداران مدالی آذربایجان غربی بشرح زیر است :

دسته 69 کیلوگرم

۱- علی آقاکوچکی (مازندران): یکضرب 85، دوضرب 100، مجموع 185 کیلوگرم
۲- محمد ارسلانی (آذربایجان غربی): یکضرب 81، دوضرب 103، مجموع 184 کیلوگرم
۳- امین انگوتی (آذربایجان شرقی): یکضرب 72، دوضرب 88، مجموع 160 کیلوگرم
 

بنا به اعلان فدراسیون،مسابقات رده ی سنی 15 و 16 سال نیز در ادامه این دوره از مسابقات 27 مردادماه به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شدکه به گفته ی رییس هیات وزنه برداری استان در این دوره از مسابقات با نفرات کامل شرکت خواهیم کرد تا یکی از سکوهای این دوره را از آن خود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز