پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به مناسبت روز پزشک

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۰۴۱۹
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به مناسبت روز پزشک
دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک و داروساز را تبریک گفت .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک و داروساز را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان و با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهرش

فرا رسیدن اول شهریور ماه، زاد روز حکیم فرزانه و اسطوره طب و فلسفه ایران زمین"شیخ الرئیس ابو علی سینا" روز پزشک و نیز پنجم شهریور ماه سالروز تولد دانشمند نامی ایران" محمد بن ذکریای رازی" روز داروساز را به پاس تلاشها و از خود گذشتگی های پزشکان و داروسازان صدیق و بزرگوار و به خانواده بزرگ جامعه پزشکی و به خصوص پزشکان و داروسازان فرهیخته و توانمند در اقصی نقاط استان آذربایجان غربی که عمر خود را جلب رضای الهی و مصروف تسکین آلام دردمندان نموده و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نورزیده اند از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک بارقه های عشق و عرفان آن دانشمندان بزرگ که مرزهای مشرق زمین را در نوردیده و نام پزشک ایرانی را بر قله های رفیع پزشکی جهان بلند آوازه ساخته، در جای جای میهن اسلامی نمایانگر نموده است.

ارزش دانش گرانقدر پزشکی تا بدان اندازه والا و عظیم است که طبیب مظهر اسم شریف محیی و احیاگری معرفی شده و این فرهنگ و باور در سایه تعالیم توحیدی، بزرگمردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری راهگشا بوده است و خرمن سعادت پیش روی کسانی است که اهتمام آنان، مرهم آلام خستگان و ناامیدان است.

بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده و از درگاه احدیت برای شما پزشکان و داروسازان محترم سعادت و سلامت روز افزون مسالت می نمایم و کوشش شما در بهره گیری از تمامی توان علمی تان را در سال "دولت و ملت ، همدلی و همزبانی" در انجام خدمات سرنوشت ساز و ارزشمند پزشکی ارج می نهم.

هماره زلال شفای الهی از دستان توانبخش شما جاری و نعمت قامتتان چون عزمتان استوار باد.

دکتر جواد آقازاده

قائم مقام وزیر در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز