انتخابات مجمع شمشیربازی آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۱۶۲
انتخابات مجمع شمشیربازی آذربایجان غربی برگزار شد
جعفر صادق اسکندری با کسب اکثریت آرا برای چهار سال بعنوان رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با حضور فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی انتخابات هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان رای گیری ، جعفر صادق اسکندری با کسب تمامی 14 رای ممکن بعنوان تنها کاندیدای حاضر برای چهار سال به سمت ریاست این هیئت انتخاب شد.

در این انتخابات باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی ا تاکید بر قهرمانی ، علمی ، پهلوانی و خستگی ناپذیر بودن چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان وی را دارنده تمام فاکتورهای یک مدیر خوب عنوان کرد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی افزود : من باید به جامعه ورزشی آذربایجان غربی بابت حضور یک چنین مدیر لایقی تبریک می گویم

وی تصریح کرد : رشته شمشیربازی بعنوان قدیمی ترین رشته ورزشی که از 776 سال قبل از میلاد مسیح تاکنون وجود داشته که حتی پیامبر ، امام علی را در جنگ خندق بعنوان بهترین شمشیربازی تاریخ یاد کرده ضمن اینکه این رشته  از ابتدایی ترین رشته های حاضر در المپیک کهن و نوین بوده و با داشتن 36 مدال در المپیک و 48 مدال در بازی های آسیایی یکی از رشته های پایه و پرمدال است و ما باید سرمایه گذاری مناسبی برای این رشته داشته باشیم.

باقرزاده گفت : متاسفانه ما با آنکه توانایی و عملکرد مناسبی از سوی ورزشکارانمان داریم و حتی به عنوان های قهرمانی قاره ای میرسیم ولی بدلیل عدم توانایی جذب مربی خارجی و بزرگ و آماده سازی زیرساخت های مناسب نمی توانیم در مسابقات مهم تر مثل المپیک نتایج مناسب کسب کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در ادامه افزود : خوشبختانه اکنون 26 هیئت فعال در این رشته در کشور وجود دارد که هیئت آذربایجان غربی یکی از فعال ترین و منظم ترین آنهاست و کسب 18 مدال در این رشته نشانگر این توانمندی است.

وی تصریح کرد : ما حاضریم تمامی امکانات از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی ، حضور مربیان ملی و ایجاد امکانات سخت افزاری مناسب را به این استان اختصاص دهیم  و از رئیس هیئت میخوام تیمی را برای مسابقات ریاست جمهوری ارمنستان اعزام کنند ضمن اینکه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین المللی اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز