مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

۵۲۶ باشگاه ورزشی در استان فعالیت می کنند

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۱:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۹۹۳
۵۲۶ باشگاه ورزشی در استان فعالیت می کنند
مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 526 باشگاه ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان با کسب مجوز از این اداره کل در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مهدی فخری در این خصوص گفت: این تعداد باشگاه شامل 340 باشگاه مردان و 186 باشگاه بانوان است که 124 باشگاه در دو بخش مردان و زنان فعالیت دارند.

مهدی فخری اظهار کرد: این باشگاه ها با کسب دو نوع مجوز در قالب تاسیس و تمدید اقدام به فعالیت می کنند.

وی افزود: بیش از 60 درصد باشگاه های استان در رشته پرورش اندام و بدنسازی ، 20 درصد در رشته های آمادگی جسمانی ، پیلاتس و ایروبیک و ما بقی در رشته های والیبال ، فوتبال، فوتسال، ژیمناستیک و رزمی اقدام به جذب و آموزش ورزشکاران می کنند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند وظیفه نظارت و اجرایی نمودن رعایت قوانین در سطح باشگاه های استان را بر عهده داشته باشد و نیازمند همکاری و عزم استانی اعم از ارگانهای ذیربط همچون نیروی انتظامی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و خود باشگاه های فعال می باشد.

فخری همچنین گفت: در حال حاضر با توجه به سیاست های مدیرکل محترم ورزش و جوانان و پیگیری های معاونت محترم ورزشی، سیکل اداری پیش بینی شده برای کمیسیون ماده 5 به کوتاه ترین زمان ممکن تغییریافته تا متقاضیان در کمترین بازه زمانی بتوانند مجوزهای لازم را اخذ نمایند.

مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: ایجاد کمیته انضباطی متشکل از معاون ورزشی ، کارشناس حقوقی و املاک ، کارشناس مسئول بازرسی ، مسوول حراست ، رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه بمنظور انسجام لازم و جلوگیری از هرگونه تخطی در اولویت کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 200 مورد بازرسی از باشگاه های استان به انجام رسیده است که طی آن به مدیر عاملان باشگاه های خاطی در خصوص رعایت موارد بهداشتی ، ایمنی ، نصب جعبه کمک های اولیه ، بیمه ورزشکاران توصیه های جدی داده می شود تا برای بازدیدهای بعدی شاهد تخلفات احتمالی نباشیم.

مهدی فخری در خاتمه گفت: با توجه به حمایت جدی دکتر چمن گلی در راستای توسعه و گسترش فعالیت های ورزشی باشگاه های خصوصی، بمنظور پیشگیری از تضییع حقوق و زحمات باشگاه داران عزیز، با باشگاه های متخلف برخورد جدی و قانونی بعمل خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز