رئیس شورای شهر خوی

توجه به توسعه همزمان فرهنگی و عمرانی در مدیریت شهری خوی

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۵:۰۵
کد خبر: ۳۲۱۳۱۷
توجه به توسعه همزمان فرهنگی و عمرانی در مدیریت شهری خوی
سابقه فرهنگی و تاریخی خوی می طلبد تا برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه عمرانی و ساخت وسازها پیش بینی و اجرا گردد لذا وجه همزمان به توسعه عمرانی و فرهنگی در برنامه مدیریت شهری مدنظر است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمدرضا محبوبی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره آفتابگردان خوی اظهار داشت: شهر خوی با پیشینه تاریخی چند هزار ساله، موقعیت طبیعی و جغرافیایی کم نظیر، ریشه های فرهنگی عمیق، قابلیت های اقتصادی فراوان و جمعیتی روز افزون، در حال حاضر یکی از شهرهای پر اهمیت و مهم استان و کشور است.

وی افزود: شهر خوی، شهری ریشه دار و تاریخی است و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی و همه مسئولین و مدیریت شهری برمبنای توسعه این شهر در تمامی حوزه هاست.

وی تاکید کرد: سابقه فرهنگی و تاریخی خوی می طلبد تا برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه عمرانی و ساخت وسازها پیش بینی و اجرا گردد لذا وجه همزمان به توسعه عمرانی و فرهنگی در برنامه مدیریت شهری مدنظر است.

رئیس شورای شهر خوی گفت: ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی یکی از راه های رسیدن به جامعه مطلوب و پیشرفته است و شهرهایی که در کنار تمامی ابعاد توسعه، توسعه فرهنگی را به عنوان اولویت در نظر گرفته اند و برای آن تلاش می کنند دارای سطح زندگی شهرنشینی مناسب تری هستند.

محبوبی تاکید کرد: برگزاری مراسم های مختلف با ابعاد مختلف در راستای توسعه فرهنگی، به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت اجتماعی و قدم برداشتن در مسیر توسعه کیفی فرهنگی و اجتماعی است.

وی گفت: حضور چند هزار نفری شهروندان خویی در مراسم ها و استقبال بسیار شایسته از جشنواره های مختلفی همچون آفتابگردان نشانگر همراهی خوب مردم در معرفی پتانسیل های طبیعی و داشته های فرهنگی خوی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز