همایش پیاده روی بیماران خاص و پیوند اعضاء در ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۸:۴۸
کد خبر: ۳۲۴۱۶۳
همایش پیاده روی بیماران خاص و پیوند اعضاء در ارومیه برگزار می شود
نخستین همایش پیاده روی بیماران خاص و پیوند اعضاء به مناسبت هفته تربیت بدنی در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان غربی اعلام کرد: همایش پیاده روی بیماران خاص به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور ورزشکاران و خانواده های بیماران خاص و پیوند اعضاء با شکوه هر چه تمامتر برگزار خواهد شد.
پوپک سودمند اظهار کرد: این همایش از مقابل پارک گلرباغی ارومیه آغاز و مراسم اختتامیه و قرعه کشی آن در سالن 2 هزار نفری خانه جوان ارومیه با برگزاری تجلیل از قهرمانان ورزشکار این هیات انجام می شود.
وی ادامه داد: نادر محمودزاده یکی از ورزشکاران ملی پوش پیوند اعضا که اخیرا موفق به کسب مدال برنز جهان شدند یکی از تجلیل شدگان این همایش خواهند بود.
وی افزود: افزایش امید به زندگی ، کاهش انزوا و ایجاد بستری مناسب برای بازگشت نشاط و شادابی به زندگی بیماران خاص و پیوند اعضایی که از بیماری های مختلف رنج می برند از اهداف مهم برگزاری چنین همایش های دسته جمعی و گروهی است.
 سودمند از برگزاری همایش نواب رییسان هیات های سراسر کشور در آبان ماه امسال به میزبانی شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: بر اساس رایزنیهای انجام شده قرار رییس فدراسیون  بیماران خاص و پیوند اعضا در یکی از مراسم همایش یا همایش نواب رییس به شهر ارومیه سفر کنند.
وی برگزاری همایش رایگان تغذیه و ورزش برای ورزشکاران تحت پوشش هیات را از جمله برنامه های انجام شده اعلام کرد.
سودمند گفت: با توجه به تفاهم نامه  همکاری منعقده با آموزش و پرورش استان مقرر در خصوص برگزاری مسابقات برای ورزشکاران و تیم های بیماران خاص و پیوند اعضاء بدون هزینه های جانبی و رایگان ، مساعدت های فراوانی با هیات استان  انجام گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز