سعادت استاندار آذربایجان غربی

تلاش دامپزشکان در تامین غذای سالم و همچنین حوزه سلامت جامعه بسیار موثر است

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۷۰۳۱
تلاش دامپزشکان در تامین غذای سالم و همچنین حوزه سلامت جامعه بسیار موثر است
استاندار آذربایجان غربی گفت : بدون شک تلاش شما دامپزشکان عزیز در تامین غذای سالم و همچنین حوزه سلامت جامعه بسیار موثر است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،سعادت ساعتی پیش در آیین گرامیداشت روز دامپزشکی در ارومیه با تبریک 14 مهر ماه روز دامپزشکی به دامپزشکان تلاشگر گفت: بدون شک تلاش شما دامپزشکان عزیز در تامین غذای سالم و همچنین حوزه سلامت جامعه بسیار موثر است.

استاندارآذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر میزان درآمد و همچنین تولید محصول سالم در بخش کشاورزی و دامی سنتی بسیار پایین است ، اظهار امیدواری نمود : با ارائه آموزشهای ترویجی و همچنین آشنا کردن کشاورزان و دامداران با اصول و فنون نوین علمی توسط کارشناسان فن، میزان تولید محصولات سالم در این بخش افزایش یابد.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از استان ها مهم کشور در زمینه دامپروری است ، از دامپزشکان استان خواست تا تلاش خود را در زمینه ارتقای بهداشت و سلامتی تولیدات دامی و همچنین ارتقای دانش افراد شاغل در این بخش بیشتر کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ارومیه، یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه آموزشهای کشاورزی و دامپروری است گفت: دانشگاه باید کمک کند تا روند صنعتی شدن بخش کشاورزی و دامپروری در استان شتاب گیرد.
در ادامه این آیین که معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی  حضور داشت از فعالان بخش دامپزشکی استان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز