قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی

موفقیتهای ورزشی کشور را مدیون آموزش و پرورش هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۶:۰۹
کد خبر: ۳۳۱۱۶۸
موفقیتهای ورزشی کشور را مدیون آموزش و پرورش هستیم
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیتهای ورزشی کشور را مدیون آموزش و پرورش هستیم، گفت: کار بنیادی آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی دانش آموزان منجر به موفقیت آنها در مسابقات مختلف جهانی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، نادر قاضی‌پور در اولین همایش ملی تربیت‌بدنی و ورزش در مدارس کشور اظهار داشت: زحمات اولیه تمامی ورزشکارانی که به مراحل قهرمانی رسیده‌اند توسط تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کشیده شده ولی وزارت ورزش هیچ وقت این موضوع را قبول و اعلام نکرده است و در واقع آن طور که باید و شاید به زحمات افرادی که در آموزش و پرورش تلاش کرده‌اند توجه نمی‌شود.

قاضی‌پور گفت: ایران مردان شجاع می‌خواهد تا بتواند از کیان مملکت دفاع کند و عقل سالم بدن سالم می‌خواهد و آموزش و پرورش جایگاهی است که می‌تواند این امر را گسترش و تسریع کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تربیت‌بدنی یکی از رشته‌هایی است که می‌تواند سلامت جامعه را تامین کند و تلاش ما این است که این درس جز دروس مهم آموزش و پرورش در مدارس قرار بگیرد و با نظم و انضباط انجام شود.

وی تصریح کرد: وظیفه مربیان آموزش و پرورش، پرورش ادب و احترام است و ورزش در اصل بهترین راه پرورش می‌باشد که باید در کشور ما به این امر مهم توجه ویژه‌ای صورت بگیرد تا جامعه هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روانی شرایط بهتری پیدا کند.

قاضی‌پور گفت: هر ساله در کشور ما نزدیک به 30 هزار نفر جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند اما هیچ‌کدام از مسئولین از مردم عذرخواهی نمی‌کند و در مقابل هیچ کدام از مسئولین نیز از زحمات اهالی آموزش و پرورش در قبال زحمات بی‌شائبه انها قدردانی نمی‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز