سر مربیان تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بعد باز بازی چه گفتند

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۶:۵۴
کد خبر: ۳۳۲۲۹۹
سر مربیان تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بعد باز بازی چه گفتند
جهانگیر سید عباسی سرمربی شهرداری ارومیه و مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه نظرات خود درباره بازی حساس هفته اول را بیان کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه پس از پایان بازی از بدشانسی تیمش بخاطر دیدار با شهرداری ارومیه در اولین هفته لیگ برتر کفت وافزود : بدلیل دیر تشکیل شدن تیم بانک سرمایه چند هفته ای برای آماده شدن زمان لازم است ضمن اینکه تمرینات را بصورت فشرده برگزار کردیم.

وی تصریح کرد : ارومیه از امتیاز میزبانی بهره می برد و عملکرد تیمش در این بازی توان کاملش نبود.

سرمربی بانک سرمایه در مورد عملکرد داور نیز گفت : باخت تیم سرمایه بدلیل عملکرد داور نبود و جو سنگین بازی و حساسیت بالای این دیدار میتوان باعث اشتباهات داور باشد.

جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه با تبریک برد این بازی گفت : با توجه به شروع لیگ و عدم آماده سازی کامل دو تیم انتظار از این بازی نزدیک نبود ، با این حال بازی سطح بالا و نزدیکی بین دو تیم داشت.

وی افزود : این بازی در سطح بالایی از والیبال دنیا بود و تیم بانک سرمایه بهمراه پیکان تمام پتانسیل والیبال ایران را تشکیل می دهند.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد عملکرد داور هم گفت : داوری در همه بازی ها دارای اشتباه و ضعف است و نباید با آن اعتراض کنیم. سطح داوری این بازی آن هم با این سطح خوب و بالا بود و ما باید یاد بگیریم که بخاطر اشتباه سهوی داور تمرکزمان را از دست ندهیم.

سیدعباسی در مورد سعید معروف که عملکردی با انگیزه داشت نیز تصریح کرد : امسال تیم شهرداری از لحاظ مهره ضعیف تر ولی متحد تر و یکدل تر است و باید به این تیم باور داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز