برنامه های هفته بسیج در شهرهای مختلف آذربایجان غربی اعلام شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۹۹۲
برنامه های هفته بسیج در شهرهای مختلف آذربایجان غربی اعلام شد
سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه ، برنامه های هفته بسیج را اعلام کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در آستانه هفته بسیج سردار عابدین خرّم با اعلام تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت و اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ ذشمنان بعنوان مهم ترین هدف امسال این هفته گفت : هفته بسیج بعنوان یک نیروی مردمی از جنس انقلاب و مردم و بعنوان یک نیروی حافظ کشور و انقلاب در 17 شهرستان استان 200 حوزه و مشارکت بیش از 3700 پایگاه بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست های امسال هفته بسیج افزود : تبیین اقتصاد مقاومتی ، نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای بسیج در امنیتی جامعه و تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در ایستادگی و مقاومت و روحیه استکبار ستیزی سیاست های برگزاری این هفته است.

فرمانده سپاه شهداء استان روزشمار هفته بسیج که از روز 29 آبان ماه با برگزاری دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز و روز پنج شنبه 5 آذر با سرکشی و دیدار با خانواده های شهداء پایان می باید را بشرح زیر اعلام کرد:

* جمعه 29 آبان : بسیج ، ولایت و انتظار

* شنبه 30 ابان : بسیج ، بصیرت و استکبار ستیزی

* یکشنبه 1 آذر : بسیج ، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی

* دوشنبه 2 آذر : بسیج ، خودباوری و جهاد علمی

* سه شنبه 3 آذر : بسیج ، خانواده و سبک زندگی

* چهارشنبه 4 آذر : بسیج ، وحدت و بیداری اسلامی

* پنج شنبه 5 آذر : بسیج ، ایثار و شهادت

سردار خرّم تصریح کرد : از مهم ترین برنامه های هفته بسیج میتوان به برگزاری گردهمایی و میقات صاللحین در نماز جمعه در روز جمعه ، صبح گاه مشترک واحدهای مقاومت دانش آموزی و ارائه خدمات رایگان درمانی در درمانگاه های سپاه و بسیج روز شنبه ، افتتاح سالن های ورزشی صالحین و 9 دی و همایش دانشجویان بسیجی با عنوان جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات در روز دوشنبه ، برگزاری مسابقات قرآنی در روز سه شنبه ، همایش نخبگان ، شب شعر با موضوع استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و همایش اصناف در محور پوشاک روز چهارشنبه و در روز پنج شنبه اجتماع بزرگ بسیجیان ، میثاق با شهداء و دیدار و سرکشی از خانواده شهداء خواهد بود.

وی ادامه داد : بسیج سازندگی استان در سال 94 با ارائه تسهیلات باعث اشتغال 1300 خانوار در 400 کارگاه زودبازده با هزینه بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام داده است. این کارگاه ها عمدتا در صنایع تبدیلی کوچک و محصولات باغی مانند پرورش آبزیان و واحدهای تولیدی قارچ هستند.

فرمانده سپاه شهداء گفت : 60 میلیارد ریال هم در عرصه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی برای احداث مساجد ، حوزه های علمیه و خانه های محرومین هزینه شده است.

سردار خرّم افزود : موسسات سپاسد ، امین و موسسه قرب قرارگاه خاتم الانبیا هم با کمک نیروهای بسیجی در سال همدلی و همزبانی به ساخت و تکمیل پروژه های ملی سد سیلوه ، سد سردشت ، تونل کانی سیب و راه آهن میاندوآب - ارومیه پرداخته اند که تاکنون سد سیلوه با پیشرفت 90 درصدی برای انتقال سالانه 100 میلیون مترمکعبی آب به دریاچه ارومیه ، سد سردشت با پیشرفت 50 درصدی برای تولید برق آبی و آغاز حفاری تونل کانی سیب در یک پروسه 5 ساله برای انتقال آب به دریاچه ارومیه در حال انجام هستند.

وی در پایان در مورد امنیتی مرزها گفت : سپاه همواره در مرزها در حال رصد دشمنانی که قصد ایجاد خلل در امنیتی کشور را دارند است و با کسانی که بخواهند ناامنی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز