فروزان بعد از نام نویسی در انتخابات مجلس

حامی دولت تدبیر و امید هستم

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۹:۱۲
کد خبر: ۳۵۳۴۸۷
حامی دولت تدبیر و امید هستم
مصطفی فروزان فرزند شهردار اسبق ارومیه بعد از نام نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را حامی دولت تدبیر و امید خواند و از پیگیری مطالبات جوانان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مصطفی فروزان فرزند کریم فروزان شهردار اسبق ارومیه و برادرزاده حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بعد از ثبت نام در فرمانداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها گفت : از همراهی همسرم خانم منیره السادت تقوی و خواهرم فائزه فروزان تشکرمی کنم.

این جوان ۳۲ ساله کاندیدای دور دهم با بیان اینکه صدای رسای جوانان هستم ؛ افزود : نباید عده ای از حضور جوانان بترسند.

وی ادامه داد: آقای جهرمی و مهاجرانی هم در ۲۵ سالگی نماینده بودند و مجلس آینده نیازمند فراکسیون مستقلی به نام جوانان است.

او با تاکید بر اینکه حامی دولت دکتر روحانی و با خظ ومشی اعتدال هستم ؛ خاطرنشان ساخت :  پپرو مکتب امام حسینم که اصلاح طلب و خوشبختانه دکتر روحانی کشور را در مسیر صحیح مدیریت خودش قرار داده است و پس از هشت سال عقلانیت را بازگرداند.

فروزان اضافه کرد : قرار گرفتن در لیست اعتدال موجب افتخار بنده هست ولی مهم نیست در لیست قرار بگیریم یا خیر و مهم نیست مرا در لیست خود قرار دهند یا خیر.

این کارشناس علوم سیاسی  در خصوص روح الله حضرت پور هم گفت : با روح الله حضرت پور دوستم و ائتلاف احتمالی پس از تایید شورای نگهبان خواهد بود.

فروزان خطاب به برخی افراد مبنی بر  شعار یاشاسین آذربایجان هم گفت : شعار یاشاسین آذربایجان زمانی محقق می شود که هیچ فقیری در این منطقه نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز