رئیس دانشگاه محقق اردبیلی

نشریاتی هستند که عادت به فحاشی دارند

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳:۰۵
کد خبر: ۳۵۶۶۴۸
نشریاتی هستند که عادت به فحاشی دارند
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بعضی نشریات عادت به فحاشی دارند و حاشیه امن بالا برای آنها باعث جسارت روز افزونشان شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، گودرز صادقی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: شهروندان عادی ما صاحب حقوق پایه و تعریف شده در قانون هستند تا چه برسد به خانم مولاوردی که از مدیران ارشد هستند.

وی افزود: متخلفان و مجرمان حقوقی دارند و اسلامی که حضرت امام (ره) مدافع آن بودند راه و رسم جوانمردی را سرلوحه ما قرار داده است. حالا بگذارید نشریاتی از این دست هر چه می خواهند به سر مردم ما بیاورند، چه کسانی آنها را باور دارند؟ چند درصد مردم ما مثل آنها فکر می کنند؟

صادقی تصریح کرد: نیش آنها نوش است و هتاکی آنها موجب افزایش اعتبار شهروندانی می شود که مورد بی حرمتی قرار می گیرند، امیدوارم و از خداوند می خواهم ریشه های توهین و هتک حرمت انسان و انسانیت را در این کشور بخشکاند و عاملان آن را به راه راست هدایت فرماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور بانوان در عرصه سیاست، تصریح کرد: به طور کلی مشارکت دادن زنان در اداره امور در سطح کشور، استان و شهرستان امر پسندیده ای است. بر اساس آموزه های دینی ما، تفاوتی بین انسان ها و از جمله بین زن و مرد وجود ندارد و تقوی تنها ملاک برای تمایز آنها در پیشگاه پروردگار است.

صادقی اظهار کرد: مشارکت خانم ها در کسوت نمایندگی مجلس را به میزان 30 درصد محدود کردن هم درست نیست چرا که تا به حال مردها از این نظر محدودیتی نداشتند، باید دید که افراد واجد شرایط در چه نسبتی در بین زنان داوطلب نمایندگی هستند و متناسب با آن این درصد می تواند کمتر یا بیشتر هم باشد. فعلاً زود است در این مورد نظر بدهیم و باید منتظر بمانیم ببینیم چند نفر مرد و چند نفر زن به طور کلی تأیید می شوند و آن موقع تصمیم گرفته شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در عین حال خاطرنشان کرد: یک نگاه نامطمئن به توانایی زنان در کل جامعه و متأسفانه حتی در بین خود زنان وجود دارد که امیدوارم به تدریج حل بشود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان طبیعتاً نگاه بهتری دارند و خود من به حضور خانم ها به عنوان یک حرکت نمادین نگاه نمی کنم، زن ها مسائل خاص خودشان را در زمینه های حقوقی و فرهنگی دارند و غلبه اکثریت بزرگ مردان بر مصادر امور از جمله در مجلس باعث مغفول ماندن دغدغه های آنان شده است.

صادقی اضافه کرد: فکر می کنم جامعه ما موقعی به رشد و تحول خواهد رسید که مردان مدافع حقوق زنان و زنان مدافع حقوق مردان باشند، حضرت امام بیانی داشتند در زمان به اصطلاح انقلاب شاه و مردم و در مقابل اعطای آزادی به زنان فرمودند که مگر در این مملکت مردها آزاد هستند که زن ها آزاد باشند؟ زن و مرد مکمل یکدیگر و حضور مشترک همراه با درک متقابل آنها در عرصه های زندگی و فعالیت اجتماعی متضمن سلامت پایدار و متوازن در تمام واحدهای اجتماعی از خانواده تا کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز