رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان آذربایجان غربی معرفی شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۵۸۹۳۳
رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان آذربایجان غربی معرفی شد
رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در جلسه ای که صبح امروز با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، دکتر آریا الستی معاون بنیاد ملی نخبگان، صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مدیران و روسای دانشگاههای استان در محل استانداری ترتیب یافت، دکتر مهدی چهل امیرانی بعنوان رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی معرفی شد.

سعادت در این جلسه، توجه به مطالبات جوانان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: جوانان و نخبگان ما نیازمند توجه هستند؛ وقتی نسبت به ایده ها و مطالبات جوانان بی تفاوتی و بی توجهی صورت می گیرد، جوان نخبه انگیزه و حتی گاها هویت خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا، بنیاد ملی نخبگان که امروز نیز در آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرد؛ می تواند با سازماندهی و توجه به استعدادها، ایده ها و مطالبات جوانان و نخبگان، آنها را در رسیدن به قله های موفقیت، یاری و همراهی کند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین ضرورت عملیاتی نمودن الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور و استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در تجلی و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، جوانان و بویژه نخبگان، نقش بسزایی را می توانند ایفا کنند و لازم است که با شناسایی، تربیت، توجه و حمایت از نخبگان، بسترهای نقش آفرینی آنان را در جامعه و در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

 

دکتر الستی معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان نیز در این جلسه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت خود را در مسیر علم و فرهنگ قرار داده است، گفت: نخبگان کاروان‌سالارهای پیشرفت و توسعه کشور هستند به همین دلیل نگاه به مسئله نخبگان یک نگاه جدی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تاسیس بنیاد ملی نخبگان گفت: هدف از تاسیس بنیاد ملی نخبگان، شناسایی، هدایت، توانمندسازی و زمینه‌سازی برای تاثیرگذاری نخبگان و استعدادهای برتر و در نهایت آماده کردن این افراد برای بدست گرفتن مدیریت تحولات کشور است.

صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این جلسه، ضمن تقدیر از حمایت های استاندار در جهت فعال نمودن بنیاد نخبگان استان، افزود: بنیاد نخبگان، یکی از مراکز مهم نخبه شناسی و نخبه پروری است که می تواند با بهره گیری از استعدادهای این نخبگان، مسیر پیشرفت و توسعه را در استان هموارتر نماید.

در پایان این جلسه، "دکتر مهدی چهل امیرانی" عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه بعنوان رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز