سعادت استاندار آذربایجان غربی

ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در منطقه و الگویی برای همه آزادیخواهان جهان بشمار میرود

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۲:۴۷
کد خبر: ۳۶۶۳۸۶
ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در منطقه و الگویی برای همه آزادیخواهان جهان بشمار میرود
استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه و الگویی برای همه آزادیخواهان جهان شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سعادت در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان که با حضور روسا و نمایندگان کمیته های 22 گانه این ستاد در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر از طرف حضرت امام (ره) بعنوان ایام الله نامگذاری شده و این به این معنی است که در این ایام، حکومت الهی در ایران اسلامی شکل گرفت و احکام الهی در آن ساری و جاری شد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی تبدیل به کشوری تاثیرگذار در منطقه و الگویی برای همه آزادیخواهان جهان شده است؛ از سویی دیگر این الگو شدن جمهوری اسلامی ایران، موجب ترس و وحشت مستکبرین و زیر سوال رفتن هیمنه قدرت های پوشالی غرب و سلطه گران عالم شده است.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر در استان نیز تاکید و خاطرنشان کرد: با تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کمیته های 22 گانه ستاد دهه فجر استان، برنامه های خوبی که نوعا هم صبغه مردمی دارند، در ایام الله دهه فجر در سطح استان و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

سعادت همچنین با اشاره به اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم ها گفت: به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت مردم و عملکرد خوب دولت و تیم مذاکره کننده، خوشبختانه امروز شاهد لغو تحریم ها علیه جمهوری اسلامی هستیم و یک رابطه خوبی با دنیا بر اساس منافع متقابل برقرار شده است.

انتخابات پیش رو در کشور و اهمیت حضور و مشارکت گسترده مردم در آن از دیگر محورهای سخنان استاندار آذربایجان غربی در این جلسه بود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور گسترده مردم در این انتخابات تلاش کنیم، افزود: مشارکت و حضور مردم در صحنه، پشتوانه انقلاب است و در انتخابات هفتم اسفند ماه سالجاری نیز مردم با حضور پرشور خود در صحنه، حماسه ای دیگر را در تاریخ این انقلاب به ثبت خواهند رساند.

سعادت همچنین به نقش آفرینی مردم استان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان غربی همواره در صحنه های مختلف حفاظت از کیان انقلاب اسلامی، حراست از مرزها و خنثی سازی توطئه های دشمنان، نقش ارزشمندی را ایفا کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز همراه با سراسر کشور، افتخارآفرینی خواهند کرد.

صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر، فرصتی مغتنم در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل و همچنین فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد دولت و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در بخش های مختلف به مردم است.

در این جلسه روسای کمیته های 22 گانه ستاد دهه فجر استان، پیشنهادات و برنامه های خود را برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اعلام نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز