مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه منصوب شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۲:۱۷
کد خبر: ۴۲۰۷۰۰
مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه منصوب شد
طی مراسمی احمد مجرد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه منصوب شد.

طی مراسمی احمد مجرد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان شرکت ملی نفت منطقه جنوب و شمال استان برگزار شد.

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: فرآورده‌های نفتی ضمن اینکه برای اقتصاد استان یک فرصت بزرگ است، فرصت‌های شغلی زیادی را نیز در استان ایجاد خواهد کرد.

وی به تلاش دولت در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این آئین اجرای طرح هوشمندسازی عرضه سوخت را نخستین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح میزان مصرف بنزین در کشور تا حد قابل توجهی کنترل شده است.

عباس کاظم‌پور اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران روزانه 250 میلیون لیتر از فرآورده‌های مختلف پالایشی نفت خام مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی مدیریت عرضه و مصرف سوخت را امری بسیار مهم عنوان کرد و افزود: این مسئله سبب شده که امروزه شاهد عرضه و مصرف مناسب در حوزه سوخت در کشور باشیم.

کاظم‌پور به اهمیت هوشمند کردن عرضه سوخت در کشور اشاره کرد و افزود: نخستین نماد اقتصاد مقاومتی را شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در قالب اجرای این طرح در کشور عملی کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شرایط پیک مصرف میزان مصرف بنزین در روز به 70 میلیون لیتر می‌رسد، تصریح کرد: در صورت عدم اجرای این طرح، با تداوم روند گذشته میزان مصرف روزانه بنزین در کشور در شرایط پیک مصرف به 120 تا 130 میلیون لیتر نیز می‌رسید که رقم قابل توجهی به حساب می‌آمد

در این مراسم مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، یک شرکت خدمات‌رسان است لذا همیشه در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: تامین و توزیع عالی و مطلوب فرآورده‌های نفتی، به عنوان یک رسالت مهم برای شرکت نفت محسوب می‌شود.

احمد مجرد خاطرنشان کرد: حفظ ارزش و منزلت کارخانجات به عنوان مصرف‌کنندگان و ذینفعان محصولات شرکت نفت، از اولویت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات اصغر توفیقی، مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تقدیر شد و احمد مجرد به عنوان مدیر جدید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ارومیه معرفی شد.

گفتنی است، احمد مجرد پیش از این مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز