آغاز رقابت ۴۸ قصه‌گو در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۳:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۱۲۵
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور ۴۸ نفر از قصه‌گویان برتر در ارومیه آغاز بکار کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور ۴۸ نفر از قصه‌گویان برتر در ارومیه  آغاز بکار کرد.

این جشنواره در ۳ بخش مربیان کانونی، علاقه‌مندان به قصه‌گویی اعم از کارکنان ستادی کانون و بخش آزاد و بخش ویژه(قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نوجوانان و مربیان فراگیر) با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در این مرحله از جشنواره قصه‌گویان با سه موضوع «سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی»، «رضوی» و بخش آزاد به رقابت می‌پردازند.

انتخاب قصه متناسب با ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی، برخورداری قصه از پیام مناسب با مخاطبین، میزان انسجام و توالی حوادث قصه، نوآوری در شیوه اجرا، توانایی و مهارت قصه‌گو در دست‌یابی به اهداف مورد نظر و انتقال پیام، تدبیر در جمع بندی و اتمام قصه در زمان مناسب، استفاده مناسب از صدا توسط فرد قصه‌گو و انعطاف‌پذیری چهره از جمله شاخص‌های هیأت داوران در معرفی نفرات برتر این جشنواره است.

لازم به ذکر است؛ داوری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در آذربایجان‌غربی فریبا نیک‌بخت، لیلا فلاح و نسرین بدلی باراندوزی برعهده دارند.

این جشنواره روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان‌‌ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و نفرات برتر نیز در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز