تاکید سعادت بر مشارکت بیشتر زنان در مسائل جامعه

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۵۷۰۲
تاکید سعادت بر مشارکت بیشتر زنان در مسائل جامعه
در نشست تخصصی روسا، مشاورین و نمایندگان امور بانوان دستگاههای دولتی که در آستانه هفته زن و در راستای حل مسائل و مشکلات مرتبط با بانوان در حوزه های مختلف برگزار شد بر تقویت و ارتقا جایگاه بانوان در جامعه تاکید کرد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سعادت در نشست تخصصی روسا، مشاورین و نمایندگان امور بانوان دستگاههای دولتی که در آستانه هفته زن و در راستای حل مسائل و مشکلات مرتبط با بانوان در حوزه های مختلف برگزار شد بر تقویت و ارتقا جایگاه بانوان در جامعه تاکید کرد .

استاندار آذربایجان غربی افزود: بخشی از موارد، مشکلات و مطالباتی که بانوان مطرح نمودند تنها مختص بانوان نیست ونباید به صورت جنسیتی به موضوع نگاه شود هرچند از گذشته محدودیت هایی بوده و در رابطه با توانمندیها و کارهایی که بانوان می توانند انجام دهند، بی توجهی هایی صورت گرفته ولی نظام جمهوری اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به این امر توجه ویژه ای داشته اند حتی باید گفت که منشور بانوان در کشور توسط مقام معظم رهبری و صحبتهای معظم له در مورد بانوان در آذربایجان غربی صورت گرفت .

سعادت با بیان اینکه اثبات جایگاه زنان به دست خود زنان صورت می گیرد، ادامه داد: ما باید زمینه های لازم را فراهم و با اصلاح دیدگاههای نادرست فضای عمومی جامعه را برای پذیرش مسئولیت هایی که بانوان می توانند ایفا کنند مهیا کنیم تا توانمندیها و استعدادهای بانوان بروز کند .

استاندار آذربایجان غربی بر ارتقا جایگاه بانوان در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید با سپردن شغل های دون پایه به بانوان جایگاه آنها را زیر سوال برد .

مقام عالی استان گفت: تقویت جایگاه بانوان بر مبنای دیدگاه و نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده است و ما موظف هستیم زمینه های حضور بانوان را در جامعه بیش از پیش فراهم نماییم.

تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هم در این همایش گزارشی از عملکرد این اداره کل را در راستای ارتقای توانمندیهای زنان در حوزه های مختلف ارائه کرد.

تعدادی از نمایندگان امور بانوان دستگاههای اجرایی نیز در این جلسه مسائل، مشکلات و مطالبات خود را در حضور استاندار آذربایجان غربی مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز