کسب ۱۳ مدال توسط بوکسورهای آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۵:۴۲
کد خبر: ۵۳۵۷۵۰
کسب ۱۳ مدال توسط بوکسورهای آذربایجان غربی
رئیس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: امسال ورزشکاران بوکسور استان 6 مدال طلا، 2 مدال نقره و 5 مدال برنز را در مسابقات کشوری کسب کردند و هفت نفر از این ورزشکاران به تیم ملی دعوت شدند.

مرتضی نظری افزود: در سال جاری بوکسورهای استان در 18 مسابقه استانی، یک مسابقه بین المللی و سه مسابقه کشوری حضور داشتند که در نهایت 13 مدل کشوری را در مجموع تیمی به دست آوردند.
وی ادامه داد: در مجموع 900 نفر بوکسور در استان مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند که از مجموع این نفرات تعداد هفت نفر ورزشکار به تیم ملی دعوت شدند و در مسابقات استانی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان و مسابقه ای با حضور کشور نخجوان شرکت کردند.
وی افزود: توحید ابراهیمی و محمد عزیزی در تیم ملی بزگسالان، مهدی ماکویی در تیم ملی جوانان، حسین دانشور و سیامک قربانی در تیم ملی امید، سیاوش بهاردوست و سروش کریمی در تیم ملی نوجوانان حضور دارند. 
رئیس هیات بوکس آذربایجان غربی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم ورزشکاران استان را تقویت کنیم، مسابقه ای با حضور کشور نخجوان، چهار کلاس مربیگری، چهار کلاس داوری، 6 مسابقه انتخابی در بین تیم های شهرستانی و استانی، مسابقات لیگ شمالغرب کشور، را در در این استان میزبانی کرده ایم. 
وی ادامه داد: مسابقات شمالغرب کشور، مسابقات بین المللی دهه فجر و مسابقات کشوری بزرگسالان و نونهالان را در سال 96 در ارومیه برگزار خواهیم کرد.
مسابقات قهرمانی بوکس شمالغرب به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان ابهر استان زنجان برگزار شد و تیم بوکس آذربایجان غربی با کسب هفت مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و در نهایت با 35 امتیاز مقام اول تیمی لیگ شمال غرب کشور را کسب کرد.
مسابقات قهرمانی بوکس آذربایجان غربی در رده بزرگسالان با شرکت 70 بوکسور در 10 وزن در ورزشگاه 2 هزار نفری شهید بهشتی شاهین دژ به مدت 2 روز برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات شمالغرب کشوراعزام شده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز