امدادرسانی هلال احمر به ۶۱ حادثه دیده در جاده های آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۷:۳۷
کد خبر: ۸۲۷۳۸۷
امدادرسانی هلال احمر به ۶۱ حادثه دیده در جاده های آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه ۶۱ نفر در دهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت آسیب دیدند گفت: بیش از ۶ هزار نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سعید رهبرسوره در خصوص  اقدامات انجام شده در دهمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت گفت: ۱۷ مورد حادثه جاده ای و یک مورد حادثه کوهستانی گزارش شده بود که ۶۱ حادثه دیده داشت.

وی، افزود: در بین حادثه دیدگان ۳۸ مصدوم وجود داشته که ۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، با بیان اینکه متاسفانه ۶ نفر ازحادثه دیدگان بر سر صحنه جان خودرا از دست دادند، تاکید کرد: به دلیل شرایط جوی و آب وهوایی تردد در برخی جاده ها مشکل شده و ۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

وی، بیان کرد: در این عملیات ها ۱۵۸ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات و ۲ دستگاه کمک دار حضور داشت.

رهبرسوره، عنوان کرد: ۶ هزارو ۱۴۸ نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۵۲۰ نفر به خیمه نماز، ۴۴۱ ایستگاه سلامت، ۳۶۶ نفر دوستدار کودک و ۷۲ نفر به سحاب مراجعه کردند.

وی، با بیان اینکه ۶۷۷ نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند، تاکید کرد: ۲ هزارو ۳۵۹ عدد نقشه، یک هزارو ۷۷۴ بروشور و یک هزار و ۳۲۲ عدد سایر اقلام آموزشی و انگیزشی توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز