آغاز مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۰:۵۰
کد خبر: ۹۳۶۱۷۷
آغاز مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش در آذربایجان‌غربی
مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش از صبح امروز در محل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری نخستین مهرواره سرود آفرینش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار " آینده ساختنی است" در ارومیه برگزار می‌شود.
 
زاهدی با اظهار اینکه جشنواره نخستین مهرواره سرود آفرینش با شرکت ۱۶۵ کودک ۶ تا ۱۸ سال در دوبخش سرود و نماهنگ برگزار می‌شود، افزود: در بخش سرود ۱۱ گروه از شهرستان‌های شاهین دژ، مهاباد، چالدران، اشنویه، ارومیه و پیرانشهر شرکت کرده که فیلم ۳ گروه برگزیده به دبیرخانه مرکزی مهرواره در تهران برای داوری در سطح کشوری ارسال خواهد شد. همچنین همزمان با رقابت گروه‌های سرود ۵ نماهنگ به صورت پخش فیلم از شهرستان‌های پیرانشهر پلدشت تکاب سلماس بوکان نیز امروز به رقابت می‌پردازند.
 
وی در ادامه ایجاد نشاط و شادی در کودکان، کشف استعداد کودکان در زمینه سروو تقویت روحیه همکاری و مشارکت همگانی و گروهی در کودکان ونوجوانان را از اهداف برگزاری جشنواره نخستین مهرواره سرود آفرینش عنوان کرد.
 
گفتنی است مراسم نخستین جشنواره مهرواره سرود آفرینش در سالن شهید فرخی کانون پرورش در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه آن نیز عصر امروز در همان سالن برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز