پیام تقدیر استاندار آذربایجان غربی از حضور مردم ولایت مدار ارومیه در آئین سوگواری شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶:۱۲
کد خبر: ۹۴۶۸۸۳
پیام تقدیر استاندار آذربایجان غربی از حضور مردم ولایت مدار ارومیه در آئین سوگواری شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام
استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم ولایت مدار ارومیه در آئین سوگواری خیابانی شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام و همزمانشان تاکید نمود که شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی برای مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه هاست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ بار دیگر به حضور باشکوه شما مردم ولایت مدار و شهیدپرور آذربایجان غربی و شهر ارومیه در پاسداشت خون یکی از فرزندان رشید این سرزمین پرافتخار به خودش می بالد و عزاداری های شما برای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گوشه گوشه این سرزمین از شمال گرفته تا جنوب بیانگر ارادت همیشگی تان به جبهه مقاومت و ایستادگی است.

سردار رشید سپاه اسلام که به حق عنوان سردار دلها برازنده اوست و همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته بندی ها و گرایش های سیاسی دوستدار او هستند با شهادت خود صحنه بی بدیل وحدت و همدلی را در کشور بار دیگر خلق نمود تا استکبار مایوس تر از همیشه از تلاش برای ضربه زدن به ایران عزیز ناامید گردد. شهادت سردار سپهبد سلیمانی آغازگر حرکتی برای مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه هاست.

اینجانب با قدردانی از حضور و نقش آفرینی یکایک شما مردم شهیدپرور آذربایجان غربی که در آئینهای مختلف از روستاها گرفته تا شهرهای استان بویژه در سوگواری خیابانی در شهر ارومیه به ساحت گرانقدر شهدای جبهه مقاومت ابراز ارادت و عزاداری نمودید قدردانی می نمایم. از تلاش نهادهای مربوطه اعم از هیات های مذهبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه شهدا و سایر ارگانها نیز که بستر لازم برای این تاریخ سازی باشکوه را فراهم آوردند تقدیر نموده و امیدوارم در مراسم باشکوهی که روز سه شنبه ۱۷ دیماه در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برای بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها و همرزمانشان ترتیب داده شده همه اقشار مختلف مردم و مسئولان حضور بهم رسانند تا این حضور پاسخ محکمی برای بدخواهان این سرزمین و تداوم راه شهدای جبهه مقاومت باشد.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز