برگزاری کمیته تخصصی گرد و غبار به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۰:۱۱
کد خبر: ۹۵۲۸۷۵
برگزاری کمیته تخصصی گرد و غبار به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در کمیته تخصصی گرد و غبار از فرسوده بودن 90 درصد ناوگان حمل و نقل شهری در ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضاییه در کمیته تخصصی گرد و غبار که امروز در استانداری برگزار شد با تبریک مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک گفت: علی رغم زحماتی که در خصوص هوای پاک و تحکیم آن در استان کشیده می شود وضعیت هوای ما در استان پاک نیست و روز به روز هم این وضعیت تشدید می شود و این امر رسالت ما را در جهت کاهش این وضعیت سنگین تر می کند.
وی افزود: همه دستگاهها باید در حوزه خود به این امر ورود داشته باشند و در این خصوص کمیته ای در زیرمجموعه خود داشته باشند و در کنار آن بر اساس قانون هوای پاک دستگاهها به وظایف خود عمل نمایند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از فرسوده بودن 90 درصد ناوگان حمل و نقل شهری فرسوده است که این وضعیت مطلوب نیست و در این راستا شهرداری ارومیه موظف است تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ و اقدامات لازم را برای جایگزینی ناوگان جدید انجام دهد.
تقویت سیستم های پایش هوا و گسترش ایستگاههای سنجش آلودگیها و افزایش دقت این سیستم ها، افزایش دقت و کنترل کیفیت خودروها در مراکز معاینه فنی خودروها، شناسایی صنایع مولد آلاینده ها و برنامه ریزی در این خصوص برای کاهش آلودگی ها و حفظ محیط زیست از دیگر مواردی بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به آن تاکید نمود.
رحمانی از اختصاص یک میلیارد تومان برای گسترش حمل و نقل عمومی انسان محور در دو شهرستان تکاب و ماکو خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبار در شهرهای دیگر هم برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز