سهندی :

۵.۵ درصد خانوارهای استان تحت پوشش کمیته امداد است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۷:۰۵
کد خبر: ۹۵۲۹۱۹
۵.۵ درصد خانوارهای استان تحت پوشش کمیته امداد است
در حال حاضر 5.5 درصد خانواده‌های آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که این رقم متاسفانه در سال جاری روند افزایشی داشته است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سیل اخیر سیستان‌و‌بلوچستان، کمیته امداد استان در کنار سایر ارگان‌های مربوطه در سراسر کشور، به جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده، همه ادارات همچنین نزدیک به 160 مرکز نیکوکاری در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی اقدام کرده است.
سهندی گفت: افرادی که در سیستان‌وبلوچستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و این روزها با مشکل سیل مواجه شدند مستمری آنان به صورت دو برابری پرداخت شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: در هر ماه متوسط ۲۰ ملیلیارد تومان به صورت کمک‌های بالاعوض به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود همچنین 5.5 درصد خانواده‌های استان در حال حاضر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که این رقم متاسفانه در سال جاری روند افزایشی داشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد:510 واحد مسکونی تهیه و ساخت شده که در اختیار زنان بدون سرپرست با اولویت تعداد خانوار بالا قرار گرفته است.
سهندی اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام کمیته امداد بحث اشتغال و توانمندسازی و دومین دستگاه در حوزه اشتغال زایی است و ۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و سقف اعتبار برای طرح‌های اشتغال زایی ۵۰ میلیون تومان است که ‌با توجه به توجیه طرح‌ها این رقم می‌تواند افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز