برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۱۳ بقعه و امامزاده آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۲:۱۷
کد خبر: ۹۵۵۵۴۲
برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۱۳ بقعه و امامزاده آذربایجان غربی
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۱۳ بقعه و امامزاده استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام میرزایی با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود: سوگواره یاس نبوی در امام زاده غریب حسن  و محمد ابراهیم و بقعه سراج الدین در ارومیه، امام زاده سید بهلول و سید محمد همچنین بقعه شیخ نوایی و تاج الدین خوی، امام زاده سید محمد و برگشاد و اسحاق سلماس، تکیه حضرت ابوالفضل چایپاره و بقعه تاج الدین علی و تکیه حضرت عباس میاندوآب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در ۷ روز از ۵ بهمن تا ۱۱ بهمن ماه در بقعه و امام زاده های مذکور برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای برگزاری این سوگواره از ظرفیت ۱۲ مبلغ اعزامی از قم و ۵ مبلغ بومی در ۵ شهرستان استفاده می شود.

حجت الاسلام میرزایی به برنامه های اجرایی در این سوگواره اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س)، برنامه های انقلابی، سخنرانی، روضه خوانی، برپایی خیمه های معرفت، پرسش و پاسخ، مشاوره و احکام از جمله برنامه های اجرایی در ۱۰ بقعه و امامزاده در استان طی این ایام خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه به اطعام نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای اطعام (شام) در روزهای شهادت حضرت زهرا(س) (۹ بهمن) و ۱۱ بهمن (پنجشنبه) در مجتمع صلواتی نان شب ارومیه انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز