دستگیری سه نفر متهم به جرم برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۲:۲۴
کد خبر: ۹۵۶۶۷۷
دستگیری سه نفر متهم به جرم برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان
سه نفر متهم که به بهانه قطع شدن یارانه، شهروندان را به سایت جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها می نمودند دستگیر شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر بیان داشت : اخیراً کلاهبرداران با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و ارسال پیامکی مبنی بر اینکه " یارانه شما قطع شده است به لینک زیر مراجعه فرمائید www.yaraneiran.site   " اقدام به هدایت شهروندان به سایت جعلی از پیش طراحی شده نموده و اطلاعات کارت بانکی آنها را به سرقت برده و حسابشان را خالی می کردند.

وی در ادامه گفت : به محض حصول پرونده ها، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته و با تشکیل تیمی از کارشناسان خبره این پلیس رسیدگی قضایی به پرونده ها انجام و در این زمینه به سه نفر مشکوک شده و با انجام کارهای فنی و پلیسی مالکان حساب های مقصد شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی به استان محل سکونت آنها اعزام و با تحت نظر قرار دادن شبانه روزی محل اختفای متهمین، در فرصت مناسب آنها را دستگیر و به مراجع محترم قضایی تحویل دادند.

سرهنگ نصرتی اعلام داشت : شاکیانی که با مراجعه به سایت فوق از حسابشان برداشت غیرمجاز گردیده و اعلام شکایت نموده اند و شهروندانی که شکایت ننموده اند جهت بررسی موضوع به پلیس فتای استان آذربایجان غربی مراجعه و یا با شماره تلفن7-04421823186 تماس نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز