افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۴ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان خوی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۲:۵۱
کد خبر: ۹۵۸۰۱۹
افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۴ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان خوی
فرماندار خوی گفت:در دهه فجر امسال بیش از ۱۰۴ طرح عمرانی، تولیدی، صنعتی وکشاورزی با اعتبار ۶۱میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و کنلگ زنی می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد عابدی فرماندار خوی در گفتگو باخبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۴ طرح عمرانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیاردو ۵۰۰میلیون در شهرستان خوی و بخش‌های تابعه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: از بین طرح‌های ذکرشده بیش از ۸۴ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۵میلیارد تومان مورد بهره برداری و۱۱طرح نیز با اعتبار ۵میلیاردو۵۰۰میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

عابدی ادامه داد:۹طرح تولیدی و صنعتی و کشاورزی با سرمایه گذاری بیش از۲۱میلیاردتومان وبا اشتغالزایی برای ۱۴۴۴نفر نیزاز جمله دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

اوهمچنین از افتتاح ۵ مدرسه با ۲۳ کلاس درس وکلنگ زنی ساخت ۴ مدرسه با ۲۴ کلاس درس، بهره برداری از طرح آبیاری قطره‌ای و کم فشار در ۲۸ روستا، افتتاح واحد تولیدی مبلمان خانگی دل آرام سهند با اشتغالزایی ۳۰ نفرو افتتاح واحد تولیدی دانه بندی سیلیس با اشتغال زایی ۱۰ نفر در ایام دهه فجر در این شهر ستان خبر داد.

لازم به ذکر است که بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های است که دردهه مبارک فجر، در شهرستان خوی اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز