استاندار آذربایجان‌غربی:

انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت اراده ملت بر کشور است

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵:۵۱
کد خبر: ۹۵۸۱۴۸
انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت اراده ملت بر کشور است
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت ایران تحت سلطه استکبار بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت اراده ملت بر کشور آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، «محمدمهدی شهریاری» روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه گل نرجس ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و سپهبد سلیمانی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و خط پایانی بر سلطه استعمار کشیده شد.

وی اظهار داشت: دشمنان بعد از انقلاب جنگ هشت ساله تحمیلی را شروع کردند و در حقیقت چهل سال است که به اشکال مختلف در حال مبارزه با ملت ایران هستند اما با سد مقاومت این ملت بزرگ مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا سیاست مستقلی ندارد، اضافه کرد: این کشورها هم‌اکنون مکانی برای پایگاههای نظامی امریکا هستند؛ تنها کشوری که سیاست مستقل دارد، «جمهوری اسلامی» است و تحمل این موضوع برای آنان دشوار و سنگین است.

وی با بیان اینکه مردم پشتیبان نظام اسلامی هستند، ادامه داد: هم‌اکنون شرایط ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها در سایه مقاومت و پایداری بسیار مطلوب است و دشمنان به دنبال به زانو در آوردن ملت هستند.

وی با اشاره به واژه «هارت‌لند» یا همان قلب دنیا اضافه کرد: امروز می‌گویند ایران و خاورمیانه قلب دنیاست و می‌خواهند به همین دلیل ما را به زانو در بیاورند.

«شهریاری» افزود: هرچند مردم ما به علت مشکلات اقتصادی سختی می‌کشند ولی هدف نهایی انقلاب را می‌دانند و با این همه ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی جزو ۱۵ کشور تولیدکننده دانش در دنیاست، اضافه کرد: این موفقیت و رشد در حالی نصیب ایران اسلامی شده‌ که مشکلات بسیاری بر آموزش‌وپرورش سایه افکنده‌است.

وی با بیان اینکه بنیه علمی دانش‌آموزان ایرانی بسیار قوی است، اظهار داشت: به خاطر این موضوع باید به خود ببالیم و سرخود را بالا بگیریم که دانش‌آموزان ما جزء نفرات برتر المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: ما هزاران نخبه را تربیت کرده‌ایم؛ آنهم با همین آموزش‌وپرورش که معتقدیم مشکلات زیادی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز در صدد القای ناامیدی به کشور ما در زمینه دانش و علم هستند ولی این گونه نیست و ما در حال طی مدارج ترقی از ابعاد سیاسی، نظامی و علمی هستیم.

در ادامه این آیین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه گل نرجس ارومیه و همزمان با سایر مدارس استان طنین‌انداز شد و جشن‌های انقلاب در بین دانش‌آموزان آغاز شد.

این استان دارای ۶۰۷ هزار دانش‌آموز با ۳۶ هزار فرهنگی است.

«شهریاری» با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی الگوی کشورهای جهان در دیدگاه کارشناسان و تحلیلگران سیاسی است، گفت: خود عربستان با نفت و ظرفیت بزرگ گردشگری خانه خدا وابسته به آمریکایی‌هاست.

وی از دانش‌آموزان خواست تا خود را در پیشرفت علمی و آینده جامعه مسوول بدانند و در مسیر بیانیه دوم گام انقلاب حرکت کنند تا نقشه‌های دشمنان انقلاب نقش برآب و جشن‌های انقلاب با سرفرازی گرامی‌داشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز