مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری :

تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم بازگشت به ارزش‌ها و ارتقای الگو‌های گام‌اول

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۸:۲۵
کد خبر: ۹۵۹۱۱۰
تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم بازگشت به ارزش‌ها و ارتقای الگو‌های گام‌اول
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بر لزوم بازگشت به ارزش‌ها و ارتقای الگو‌های گام‌اول تأکید دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیلو مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در نشست زنان در بیانیه گام دوم انقلاب که امروز در دومین روز از دهه مبارک فجر در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بر لزوم بازگشت به ارزش‌ها و ارتقای الگو‌های گام‌اول تأکید دارد، گفت: بیانیه گام دوم راهبردی اساسی در امتداد حرکت انقلاب اسلامی است این بیانیه فضا و جهت حرکت را در ادامه مسیر انقلاب مشخص می کند.

 وی با بیان اینکه ما در شروع گام دوم انقلاب هستیم، اظهار داشت: این شروع اقتضائاتی دارد که قسمت عمده‌ای از آن نگاه به گام اول است .

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افزود: این ۴۰ سال انقلاب اسلامی به بلوغی رسیده‌ایم که زنان در همه ابعاد دستاورد‌ها و آینده انقلاب و فرصت‌های کشور در سطر به سطر بیانیه گام دوم تنیده شده‌اند. 

علیلو گفت : در عمل نیمی از این جمعیت خانم‌ها هستند. به هیچ وجه در ارائه آمار‌ها زنان و مردان جدا نشده‌اند و اصلاً شکی نبوده که زنان هم در همه عرصه‌ها می‌توانند و باید تلاش جهادی برای ارتقای کشور داشته باشند ، زنان در متن انقلاب و از نظر رهبری تک‌تک‌شان درگام دوم نقش‌آفرین هستند.

وی افزود: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان امید است با شناساندن درست و واقعی ابعاد وجودی و رفتاری این شخصیت بزرگوار در سلوک مومنانه و زیست انسانی نسل جوان  گامهای بلندی در دهه پنجم انقلاب برداشته شود.

علیلو در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : انتخابات رکن بی بدیل جمهوریت نظام است که بر پایه آن میزان بودن رای ملت در نزدیک به چهار دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامى اصلى ترین عامل بقای نظام و تاثیر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز