عزیز سهندی

اعطای وام پنجاه میلیون تومانی قرض الحسنه به واحدهای تولید به ازای هر مددجوی کمیته امداد در صورت اشتغال

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۹:۱۹
کد خبر: ۹۶۱۹۷۵
اعطای وام پنجاه میلیون تومانی قرض الحسنه به واحدهای تولید به ازای هر مددجوی کمیته امداد در صورت اشتغال
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری با اعطای تسهیلات یارانه‌ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارگران در کارخانه‌های استان مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: یکی از مهمترین طرح‌های این نهاد در راستای اشتغال مددجویان، جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در راستای استفاده از مددجویان این نهاد است که در این خصوص وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه به ازای هر مددجو تخصیص یا حق بیمه این افراد تا سه سال توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد برای توسعه اشتغال مددجویان همه توان خود را به کارگرفته و علاوه بر جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها طرح‌های خوداشتغالی را نیز در کنار دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال، ماهانه به طور متوسط ۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال مددجویی در استان پرداخت شده که حدود ۳۰ میلیارد ریال بیشتر از سال گذشته است.

سهندی افزود: طی سال جاری بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال در آذربایجان‌غربی پرداخت شده که ۵۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: این میزان وام اشتغال در اختیار افزون بر ۲ هزار و ۵۸۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار گرفته‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار به طور متوسط برای هر طرح اشتغال، نزدیک به ۳۶۰ میلیون ریال وام پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: این تسهیلات بیشتر در بخش‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدمات پرداخت شده که امیدواریم به بخش‌های دیگر نیز تعمیم یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز