افتتاح همزمان پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۵:۵۹
کد خبر: ۹۶۳۶۲۲
افتتاح همزمان پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی : با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان ، بسیاری از طرح های افتتاح شده در حوزه زیر ساخت های توسعه در استان اجرا شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  رحمانی در آیین بهره برداری پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی را امنیت پایدار در کشور عنوان کرد و گفت:  با وجود ناامنی در بسیاری از کشور های منطقه ، ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بالاترین درجه امنیت قرار دارد و امروز حاصل این امنیت توسعه و آبادانی کشور در بخشهای مختلف است .

رحمانی  با ارائه گزارشی از افتتاح طرح های مختلف ، گفت:  در دهه مبارک فجر امسال 594 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی شده  و برای بهره برداری  و کلنگ زنی  این تعداد طرح در مجموع بیش از  21 هزار و 572 میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه ها 2 هزار و 740 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون با وجود مشکلات مالی و اقتصادی کشور، به مبلغ بیش از 8 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به بهره برداری رسیده که این میزان اعتبار هزینه شده در این حوزه در استان کم نظیر است.

وی با اشاره به تکمیل توسعه و تکمیل زیر ساخت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان،  اظهار داشت: توسعه زیر ساخت ها در حوزه فناوری باید منجر به اشتغال ، ثروت و رونق تولید در استان شود و در این زمینه حمایت های لازم از  سوی دولت صورت می گیرد.

رحمانی با تاکید بر اهمیت مدیریت و استفاده بهینه از ارتباطات و فناوری اطلاعات،  گفت:  بهره مندی از کسب و کار در فضای مجازی در دستور کار دولت قرار دارد و با هماهنگی دستگاه های مختلف شرایط برای رونق کسب و کار در فضای مجازی را در استان فراهم می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز