قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم در انتخابات

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۸۱۳۹
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم در انتخابات
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی طی پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام قریشی و محمد مهدی شهریاری امروز ۳ اسفند ماه در پیامی مشترک از مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۲اسفند در استان قدردانی کردند.

 متن پیام بدین شرح است:
حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار، استان آذربایجان غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از عشق و علاقمندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه دارد.

اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران بزرگ اسلامی برگزار شد، نوید قدم های محکم و استوار برای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیاده سازی گام دوم انقلاب خواهد بود و امید است در چهار سال پیش رو با همت و اراده منتخبان ملت شاهد تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

مجددا ضمن قدردانی از همه آحاد مردم شریف استان آذربایجان غربی ، از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مسئولین هیات‌های اجرایی ، نظارت ، بازرسی ، نیروهای امنیتی و انتظامی و بویژه اصحاب رسانه و تلاشگران رسانه ملی و صدا و سیمای استان که در برگزاری پرشور مردم و به تصویر کشیدن حضور انقلابی آنان نقش خود را بخوبی ایفا نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان مردم و همچنین افرادی که نتوانستند در جمع منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی قرار بگیرند میخواهیم ضمن حفظ اتحاد و همدلی ، رقابت ها را به رفاقت بدل کرده و همبستگی و تلاش خود را برای بهبود وضعیت استان در تمامی زمینه ها بکار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز